Nespressos Pop-up Boutiques

I ledet att bli ännu mer tillgängliga för sina clubmedlemmar öppnade Nespresso den 15 juni dörrarna till ytterligare en Pop-up Boutique, i Täby Centrum, beläget 15 km norr om Stockholm.

– Efter det varma mottagandet i Mall of Scandinavia är det med en stor glädje vi öppnar ännu en Boutique i Stockholmsområdet. Att vi denna gång öppnar i Täby Centrum känns rätt och ett naturligt steg till att komma våra clubmedlemmar ännu närmare, sade Johanna Krook, Marknadschef på Nespresso Sverige, i samband med öppnandet.

Och Nespresso expanderar under oktober månad med ytterligare två Boutiques i Sverige, denna gång i Väla Centrum (nära Helsingborg) samt Kungsmässan (Kungsbacka). Butikerna, som också blir Pop-up Boutiques, kommer att bli Sveriges sjätte och sjunde Nespresso Boutique (den första öppnades 2006 i Stockholm) och är ett steg i Nespressos satsning att komma ännu närmare sina clubmedlemmar.

– Väla har redan satt sig på kartan som Skåne och Södra Hallands modecentrum och som en destination för shopping med ”det lilla extra”. Det tror vi absolut innebär att en kund på Väla också är en kund för Nespresso. Kungsmässan har sedan starten 1973 medvetet fokuserat på att erbjuda en för Västkusten unik shoppingupplevelse. Man har ett fokus på kvalité och gör medvetna val i de butiker man erbjuder sina kunder. Det gör att vi på Nespresso självklart tycker att vi kan komplettera det nuvarande utbud med något nytt som absolut passar in på Kungsmässan, säger Henrik Friskopp, National Boutique Manager på Nespresso Sverige & Finland.
Etiketter: nespresso

Nyhetsarkiv