Ny tjänst underlättar molntjänster

Pressmeddelande från Plantronics:
Plantronics lanserar den nya Device-as-a-Service-tjänsten Flex. Tjänsten ger leverantörer av molntjänster möjligheten att erbjuda kompletta kommunikationslösningar och headset enligt en enkel och flexibel betalningsmodell på 12, 24, eller 36-månader. Flex kompletterar leverantörernas abonnemangsbaserade affärsmodeller för små och medelstora företag och inkluderar Plantronics kundsupport i världsklass.

För kunderna innebär Flex en prisvärd, komplett och kostnadseffektiv kommunikationslösning från en enda leverantör av molntjänster. Flexibiliteten ger kunderna en möjlighet att anpassa tjänsten efter förändringar inom verksamheten, samt hitta headset skräddarsydda efter användarnas arbetssätt. Tjänsten skapar kontinuitet och trygghet med hjälp av garanterat fungerande headset, underhåll och reservdelsutbyte.

– På Plantronics är vi måna om att ge våra kunder vad de vill ha. Vår nya Plantronics Device-as-a-Service-tjänst Flex gör just det då de kan se tydliga fördelar med våra ljudlösningar och dra nytta av den unika, flexibla tjänsten. Vi kommer att fortsätta att erbjuda innovativa och effektiva sätt för företag att arbeta smartare, inte hårdare, säger Philip Vanhoutte, Plantronics Europa- och Afrikachef.

– I takt med att behoven förändras vill kunderna ha enkla och smidiga sätt att få kompletta Unified Communications-lösningar. Den nya Device-as-a-Service-tjänsten Flex gör det enkelt för både kunden och leverantörer av molntjänster, säger Morgan de Ruiter, Plantronics Europa- och Afrikachef för Strategic Partners.

Plantronics nya Device-as-a-Service-tjänst Flex för små och medelstora företag finns nu tillgänglig i Sverige.
Etiketter: plantronics

Nyhetsarkiv